Un total de 12 entitats socials han recollit aquest matí 80 bucs i 59 cadires donades per l’empresa Sodexo a través del Pont Solidari. El lliurament ha tingut lloc a les instal·lacions de Nestlé a Esplugues de Llobregat (Sodexo s’ocupa del càtering) i ha estat coordinat per tres voluntaris de Banc de Recursos.
Les entitats receptores d’aquesta donació són Acción Planetaria, AHEAD – Associació d’Educadores i Educadors en Drets Humans, Asociación Catnova, Associació PDABullying, Casal de Barri La Pau, Fundació Banc dels Aliments, Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU, Fundació Inceptum, Fundació Marianao, Fundación Iniciativas Solidarias, MALLA – Associació Catalana Tutelar de persones amb discapacitat psíquica i Minyons, Escoltes i Guies de Catalunya.
Donació de pantalles d’ordinador
Aprofitant l’operació, Nestlé ha fet donació de 8 pantalles d’ordinador al Pont Solidari de BdR que distribuïrem properament a altres entitats.