Mobiliari d’oficina de Digital Media Technology

By 11 desembre, 2024desembre 13th, 2024Notícies

L’associació Reto a la Esperanza va recollir el 28 de novembre a Barcelona mobiliari d’oficina de Digital Media Technology (Adwake) donat a través del Pont Solidari. El lot comprenia 44 taules d’oficina, 1 taula de reunions i 6 taules de marbre que ara tindran una segona vida. Apostant per la reutilització d’aquest mobiliari, s’evita l’emissió a l’atmosfera de 1.229 kg de CO2, que equival a retirar de la circulació 214 cotxes durant un dia. Així mateix, també s’estalvien 3.775.203 litres d’aigua (18.874 dutxes de 10 minuts de durada). 

El lliurament del material va tenir lloc a la seu de l’empresa donant al carrer Consell de Cent. Adwake és una empresa de serveis impulsada per la tecnologia i recolzada per Entravision (NYSE: EVC), una companyia global de tecnologia publicitària, mitjans i solucions de màrqueting que ofereix productes per la interacció amb els consumidors a través d’una àmplia gamma d’opcions digitals, de comerç electrònic i mitjans de comunicació.

Reto a la Esperanza

L’entitat receptora de la donació, Reto a la Esperanza, és una associació nascuda l’any 1985 a Cantàbria per proporcionar ajuda a col·lectius marginats, especialment persones drogodependents. L’ingrés en els centres de rehabilitació de què disposa és gratuït i es finança amb les activitats que duu a terme l’entitat, com són transports i mudances, buidatge de pisos, servei de restauració i entapissat, reciclatge de residus sòlids urbans, i venda de productes nous, de segona mà i restaurats (Rastro Reto).

Share