Banc de Recursos va participar el dia 9 de maig en la Primera Trobada de Projectes de Consum Responsable de 2016- 2019, organitzada pel Departament de Consum de l’Ajuntament de Barcelona a InnoBA. L’objectiu de la reunió, que va tenir lloc de 9:45 a 13:30 hores, era proporcionar un espai on conèixer projectes, compartir experiències, interessos i generar complicitats i sinergies. A aquest efecte, es va facilitar una plantilla a les entitats que havien sol·licitat i/o rebut subvencions de l’Ajuntament de Barcelona els anys 2016, 2017, 2018 i 2019 perquè poguessin donar visibilitat als seus projectes.
El Comissionat d’Economia Social, Desenvolupament Local i Consum, Álvaro Porro, va obrir l’acte donant la benvinguda a tots els participants i defensant les subvencions de consum responsable com una eina clau de suport a les iniciatives existents a Barcelona. Després va arribar el torn de les entitats, que van exposar els seus projectes d’una manera molt dinàmica.
En representació de Banc de Recursos, Mariona Ortiz va exposar els serveis Pont Solidari, Pont Alimentari i la campanya Remenja’mmm.